Laatste dagen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Gerda Wilpshaar - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Gerda Wilpshaar - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Gerda

06 Juni 2016 | China, Yangshuo

Na een lange woeste taxirit , door het hard rijden van de chauffeur en de vele onoverzichtelijke bochten, aangekomen in Ping'an. Daar werden onze zware koffers op korven geplaatst op de rug gedragen door een aantal vrouwen. Na 20 minuten trap op lopen kwamen we aan in het hotel. Prachtig uitzicht over de rijstterassen. 's Middags op eigen houtje een wandeling naar verschillende viewpoints gemaakt, de weg terug vinden naar het hotel was erg moeilijk. Gelukkig kwamen we de eigenaresse van het hotel tegen die ons begeleidde naar het het hotel.

De volgende dag met gids een deel van de bovengenoemde wandeling opnieuw gemaakt en ook nog naar Longji village gelopen. Daar een kijkje in een oud huis genomen, we werden getrakteerd op een kommetje thee en vingerdopjes rijstwijn. Geserveerd door een oude dame die met kromme rug door de kamer liep. Hierna in de felle zon naar het hotel teruggelopen.
Morgenvroeg om 4 uur!!!!!! staan de dames die onze koffers zullen dragen voor ons klaar. Met de taxi naar Guilin en dan in de trein via Guangzhou naar Hongkong. Overmorgen weer naar huis met de KLM.

• 06 Juni 2016 - 17:44

Veronique:

Dus jullie reis zit er al bijna op! Jeetje, wat is het snel gegaan! Maar jullie hebben ongelooflijk veel gezien en meegemaakt de afgelopen weken, je moet er als je terug bent, nog maar eens uitgebreid over vertellen! Goede reis terug, neem je contact op als je terug bent en tijd hebt om bij te praten? hartelijke groeten, ook van Gert.

• 06 Juni 2016 - 20:05

Hanneke En Jan,:

Jullie hebben een behoorlijk intensieve reis gemaakt, veel gezien en veel gedaan. We hopen dat jullie hebben genoten en de reis aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Goede terugreis toegewenst.
    Jan en Hanneke